ПРОБИОТИК ХООЛ ШИНГЭЭХ ҮҮ?

ПРОБИОТИКИЙН ҮҮРЭГ

  • Хориглох үүрэг (Эмгэг төрөгч нян бактери болон вирус гэдэсний хана руу нэвтрэхээс урьдчилан сэргийлнэ)
  • Бактероцит (Бактерийг устгах буюу идэвхгүй болгодог)
  • Тэжээлийн үүрэг (Эрдэс, амин дэмийн шимэгдэлтийг нэмэгдүүлдэг)
  • В1, B6, B, B12, K зэрэг витаминуудыг нийлэгжүүлэх
  • Бодисын солилцооны үүрэгтэй
  • Дархлаа дэмжих
  • Харшлын урвалыг дарангуйлах
  • Цусан дахь холестериний түвшинг хянах г.м бидний бие махбодид олон үүрэг гүйцэтгэдэг.
  • Хоол боловсруулалтыг дэмжих

ХООЛ ШИНГЭЭЛТИЙГ ХЭРХЭН НЭМЭГДҮҮЛЭХ ВЭ?

  • Пробиотик хэрэглэх- Пробиотик нь:
    • Ходоодонд байх хоол боловсруулах үүрэгтэй бактерийн өсөлтийг дэмжинэ
    • Ходоодны цочромтгой байдлыг бууруулж, халдвараас сэргийлнэ
    • Хоол хүнс дамжин өнгөрөх хугацааг хурдасгадаг байна
    • Гэдэсний гүрвэлзэх хөдөлгөөний тэнцвэрийг хангах
    • Хий дүүрэнгийг багасгах г.м олон талын ашигтай.
Ходоод гэдэсний ашигтай болон ашиггүй бактери
  • Шингэн зүйл уух- Хоёр цаг тутамд 200 мл ус уух
  • Зажилах- Хоол боловсруулалт ходоод биш аманд эхэлдэг. Тиймээс хоол хүнсийг сайтар жижиглэж зажилласны дараа л залгих хэрэгтэй. Шүлсэнд нүүрс ус нь эхний задралд ордог.
  • Хооллох дадал- Тодорхой цагт хооллох нь боловсруулалтанд тустай бөгөөд өдөрт 5-6 удаа бага багаар хооллох хэрэгтэй.
  • Хоол хүнсээ зөв зохицуулах- Хоорондоо зохицох болон үл зохицох хоол хүнс гэж байдаг бөгөөд эдгээр нь таны хоол боловсруулалтанд хамаатай юм.
  • Йога- Хэрвээ та хоол идсэний дараа боловсруулж шингээхэд хүндрэлтэй байдаг ба гэдэс дүүрэх зэрэг бие тань таагүй байдаг бол йогийн дасгал таньд тус болно.

Эрүүл мэнд онцлох

Гат Про 10

Эрүүл мэнд онцлох

Гат Про 7

Хариулт үлдээх

Таны и-мэйл хаягийг нийтлэхгүй. Шаардлагатай талбаруудыг *-р тэмдэглэсэн

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.